Největší knižní zklamání roku 2016

2/10/2017


Tenhle článek jsem měla v plánu napsat už hned po novém roce, jenže se do toho vložila má nekonečná lenost a už to bylo. Asi bych si fakt měla pořídit tu knížku o prokrastinaci (hehe). Nicméně vždy se dostanu k několika knihám, které jednoduše nejsou pro mne. V loňském roce jich bylo osm a jak na koukám na jejich obálky, tak se víceméně drží pravidla: "čím tmavší obálka, tím nudnější". Některé mě navíc natolik nebavily, že už ani nevím o čem by vlastně byly.

Hrdina
Tenhle kousek nebyl až tak špatný. Četlo se to dobře a rychle, ale postavy na mě nezapůsobily. Hlavní hrdina Cain mě neustále vytáčel svými změnami nálad až to bylo vážně protivné. Za mne tedy jedno velké ne.

Rhodi's Light 
Nápad parádní, ale zbytek? Tragédie. Autorka se sice rozhodla pro extra úžasný dystopický svět, ale vůbec ho nepropracovala. Sama jsem po celou dobu nic nechápala nebo jen protáčela oči. Nedávalo to smysl. Postavy jsou na tom stejně - nepropracované, protivné, neuvěřitelné a po většinu času na zabití. 

Never never 
Proč? protože Colleen Hoover. Proč jinak bych do téhle mini trilogie pouštěla. V životě bych ale nečekala, že ve spolupráci s ještě jednou autorkou vyplodí takovou ptákovinu. U prvních dvou dílů jsem ještě věřila, že přijdou s nějakým mega zvratem a já budu jen čučet. pravda, čučela jsem, ale na to, jak to celé doslova zabyly.

The medium
Viktoriánské fantasy miluji a především to od C. J. Archer. proto jsem zkusila i její starší knihu The medium, kterou bych přirovnala k Mediátorovi od Cabotové. Tahle knížka byla ale k smrti nudná. Čas od času jsem přeskakovala i celé stránky. Děj se objevuje až někdy ke konci, takže jde vážně o knihu o absolutně ničem. 

Zenith 
První část knihy Zenith je v podstatě skvělá, ale na můj vkus až moc komplikovaná. Autorky se snažily čtenáře vtáhnout do příběhu a seznámit je s chodem jejich světa, který je ale moc obsáhlý a komplikovaný. Ihned po přečtení jsem si už nic nepamatovala. Brzy vyjde kniha jako komplet a přemýšlím, že jí možná ještě zkusím a dám jí šanci. 

Reign of shadows 
Řeknu to takhle, netuším,o čem tahle kniha je. Jediné, co vím, je, že mne fakticky nebavila. Když už si nějakou knihu vůbec nepamatuji, tak asi fakt muselo být něco špatně. 

The shadow queen 
Řeknu to podruhé. Nemám páru, o čem The shadow queen je. Je to inspirované Sněhurkou, že?

Soundless 
Tahle knížka nemá smysl a je k katastrofálně nudná. Já vám nevím, ale číst o tom, jak celá vesnice neslyší a jak Fei jako jediná pomalu začíná slyšet. Jak pak další půlku knihy lezou z hory dolů jen proto, aby zas hned vylezli zpátky? Ne, děkuji. 

Které knihy v loňském roce zklamaly vás? nebo řekněte, patří některé z mnou uvedených knih mezi vaše oblíbené?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Z tvého výběru jsem četla Neslyšno a Stínovou královnu a obě knihy zklamaly. Hlavně Stínová královna byla podle mě průšvih :D A na Zenith se chystám, tak snad to nebude tak hrozné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že až to vyjde kompletní, tak to bude lepší. Když to plánovaly autorky na části, tak čtenář ani neměl pořádně šanci se začíst. Takhle snad bude možnost do toho více proniknout a lépe to pochopit. :)

      Vymazat
  2. Never Never je jedna z tých kníh, o ktorej počujem samé zlé veci, no aj tak ma stále láka, lebo chcem vedieť čo je na nej také strašné a ako môže Colleen pod svojim menom vydať strašnú knihu :D Ostatné z týchto kníh som nečítala a asi ani neplánujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí zkus. Sama uvidíš. Možná kdyby autorky vymyslely nějaký jiný originálnější konec, tak by se to i dalo pochválit.

      Vymazat
  3. Ani jednu výše zmíněnou knihu jsem nečetla, ale Richelle Mead patří mezi mé oblíbené spisovatelky. Sérii Vampýrskou akademii a Sukubu jsem zhltla. O téhle knize jsem neslyšela a teď ani nemám chuť si ji přečíst.

    http://katiehoral.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Richelle Mead mám taktéž ráda. Četla jsem od ní téměř vše. Vampýrskou akademii stále miluji. Knihu ale klidně zkus. Kdo ví, třeba ti ten styl i příběh sedne a bude se ti líbit. Každý má přeci jen jiný vkus. :)

      Vymazat