Jsem zpět?


Na rovinu se vám k něčemu přiznám. Těch několik měsíců bez blogování a honění se s recenzemi a články byla naprostá nádhera. Úžasný. Věnovala jsem se víc své práci (teda pracím), instagramování (řeknu vám, to je hrozná závislost tohleto), psaní absolventky a o něco méně četla, protože proč bych se honila. Však mám všechen čas na světě.

Ale eventuálně mi to celé přeci jen začalo trochu chybět. Takže, jsem tu, ale neslibuji žádnou extra velkou aktivitu. Chci, aby byl blog koníčkem a ne něčím, do čeho se budu muset nutit. Už to nebude jedna recenze za druhou. Chci se přidávat i nejrůznější novinky a čerstvé informace. Tipy na knihy a filmy a seriály s knižní tématikou. Jasně, recenze budou taky (nějaké krátké, stručné), ale nebude to už tvořit 99 % obsahu blogu, jako tomu bylo dosavad.

Prostě uvidím, jakým směrem se to bude celé ubírat. Nechám tomu volný průběh.

Na co zde ale určitě narazíte, bude Humbook. Stala jsem se jednou z patnácti (snad počítám dobře) ambasadorů a tak se určitě máte na co těšit. 

Lucka

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře: